İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI
1. GENEL BİLGİLER
Bu iade ve değişim politikası, Takvanov markasına ait www.takvanov.com.tr web sitesi üzerinden yapılan alışverişlerde geçerlidir.
Satıcı: Takvanov
Adres: Karşıyaka Mah. 2446/4 Sk. TOKİ Konutları B1-4 No: 5 İç Kapı No: 16 Pamukkale / Denizli – 20170
Telefon: 0 (507) 702 70 18
E-posta: mail@takvanov.com.tr
KEP: mehmet.olmez.6@hs01.kep.tr
2. CAYMA HAKKI
2.1. Tüketici, satın aldığı ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içinde hiçbir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden cayma hakkını kullanabilir.
2.2. Cayma hakkını kullanmak isteyen müşteriler, aşağıdaki iletişim kanallarından biri aracılığıyla Takvanov’a yazılı olarak bildirimde bulunmalıdır:
-
E-posta: mail@takvanov.com.tr
-
Posta: Karşıyaka Mah. 2446/4 Sk. TOKİ Konutları B1-4 No: 5 İç Kapı No: 16 Pamukkale / Denizli – 20170
2.3. Cayma hakkı kapsamında iade edilecek ürünün;
-
Faturası,
-
Orijinal kutusu, ambalajı,
-
Tüm aksesuarları ile birlikte,
-
Hasarsız, kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda
olması gerekmektedir.
3. CAYMA HAKKININ GEÇERLİ OLMADIĞI DURUMLAR
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz:
-
Tüketicinin isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda üretilen ya da kişiselleştirilen ürünler
-
Hijyen gereği iadesi uygun olmayan ürünler (örnek: kişisel takılar, kulaklık, maske vb.)
-
Ambalajı açılmış veya koruyucu bandı sökülmüş ürünler
-
Tekrar satılması mümkün olmayan, hijyen veya sağlık açısından iade edilemeyecek ürünler
4. ÜRÜNÜN İADESİ
4.1. Cayma hakkının kullanılması halinde, ALICI ürünü bildirimin ardından 10 gün içinde kargo yoluyla Takvanov’a göndermelidir.
4.2. Ürün, orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte aşağıdaki adrese gönderilmelidir:
📦 İade Adresi:
Takvanov – Karşıyaka Mah. 2446/4 Sk. TOKİ Konutları B1-4 No: 5 İç Kapı No: 16 Pamukkale / Denizli – 20170
4.3. Ürün hasarlı, eksik ya da kullanılmış şekilde gönderilirse iade işlemi kabul edilmez.
4.4. Kargo bedeli:
-
Ürün hatalı veya ayıplı ise SATICI (Takvanov) tarafından karşılanır.
-
Diğer tüm iadelerde kargo ücreti ALICI’ya aittir.
5. DEĞİŞİM ŞARTLARI
5.1. Değişim talebi, ürün teslim alındıktan sonra 7 gün içinde yapılmalıdır.
5.2. Değişim yapılacak ürün, kullanılmamış, orijinal kutu ve ambalajında olmalıdır.
5.3. Stok durumuna göre değişim yapılır. Talep edilen ürün stokta yoksa, ALICI’ya bilgilendirme yapılarak iade veya farklı ürün seçimi imkânı sunulur.
6. BEDEL İADESİ
6.1. Takvanov, iade edilen ürünün kendisine ulaşmasından itibaren en geç 14 gün içinde, ürün bedelini ALICI’ya iade eder.
6.2. İade, alışverişte kullanılan ödeme yöntemiyle (örneğin kredi kartı, havale vb.) yapılır.
6.3. Banka ve ödeme sistemleri kaynaklı gecikmelerden Takvanov sorumlu değildir.
7. AYIPLI ÜRÜNLER
7.1. Teslimat sırasında hasarlı veya ayıplı ürünle karşılaşılması durumunda, kargo görevlisi önünde tutanak tutulmalı ve ürün teslim alınmamalıdır.
7.2. Ayıplı ürün bildirimi için:
📩 mail@takvanov.com.tr adresine e-posta gönderilebilir.
7.3. Ürün incelendikten sonra, onarım, değiştirme veya bedel iadesi seçeneklerinden biri uygulanır.
8. İLETİŞİM
İade ve değişim süreçleriyle ilgili tüm sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz:
📞 0 (507) 702 70 18
📩 mail@takvanov.com.tr
🏢 Karşıyaka Mah. 2446/4 Sk. TOKİ Konutları B1-4 No: 5 İç Kapı No: 16 Pamukkale / Denizli – 20170
9. YÜRÜRLÜK
Bu politika, www.takvanov.com.tr web sitesinde yayımlandığı tarihte yürürlüğe girer. Takvanov, gerek gördüğü durumlarda bu politikada değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
What to include in the Shipping Policy
Generally speaking, a Shipping Policy often addresses these types of issues: the timeframe for processing orders; the shipping costs; different domestic and international shipping solutions; potential service interruptions; and much, much more.